събота, април 26, 2008

Блудният син се завръща...

Ето заърнах се... Почти като Джедаите от последният епизод на легендарната сапунка от тавариш Лукас и компания..
Имах някакви малки проблеми със здравето - поради тази причина блога ми опустя... Със сигурност не съм липсвал на никого - а още по-малко на мен самия, но реших да си досадя с няколко реда. Жив и здрав (за нещастие на околните) в крепко здраве и зареден с тонове простотия (както обикновено)... Ще бъда кратък - защото живота е такъв - но за сметка на това ще бъда гаден - по същия начин, следвайки целенасочеността на събитията. Сещам се за времето, когато интернет присъстваше само в научната фантастика и изпитва носталгия по това време, когато хората четяха книги - а не "Празни мисли на един празен човек" - както е казал другарят Дж. К. Джером в края на 18 век - сякаш е предвидил днешните хипер ителектуални промени в живота на съвременния човек от 21 век. От друга страна се чудя дали изобщо му е пукало какво ще бъде днес - както и на мен не ми пука какво ще е след 150 години... Макарче мога да си представя... В България портетите на Левски и Ботев ще бъдат заменени с тези на Азис и Доган.. В Италия ще кръщават децата си Силвио - на великият вожд на тази невероятна държава... Джузепе Гарибалди ще бъде забравен.. В близкият изток ще заменят името на дявола с названието "Президент на САЩ" - в Китай... А... Китай.. Китай ще бъде май.. Нещо като Септември - според Гео Милев (който определено никой след 150 години няма да знае кой е...) Ще бъде един от многото персонажи в забранената вече за изучаване в средните училища "Епопея на забравените" - въпреки, че според дядо Вазвов "И МОЙТЕ ПЕСНИ ВСЕ ЩЕ СЕ ЧЕТАТ" - ще се четат утре следобед и евентуално още някоя друга година - след това ще се четат (т.е. слушат) песните на най-цицорестата минетчийка - която е лапнала най-много километри мъжка гордост (в световен мащаб - не коментирам пряко родната чалга)... И разни такива красиви неща - които за щастие няма да съм жив да видя.
Всъщност отново пиша глупости.

Наздраве (да кажа и аз една умна приказка днес..)

Няма коментари: