събота, февруари 14, 2009

ТИРАМИСУ! Уникалната Рецепта...




За Трифон Зарезан – Т.е. празника на ЗАРЯЗАНИТЕ... Реших да си направя ТИРАМИСУ.. (Всъщност Тирамису означава “вдигни ми Го”.. или “вдигни ме горе” – т.е. да ти стане.. Така или иначе никой не казва точно какво да се вдигне горе.. ама по подразбиране ще вдигаме всичко което ни харесва..)

Разбира се.. Ще проявя и малко въображение.. Защото все пак е празник.. А на всичко това от горе не успях да намеря днес “Павесини” – изкупиха супермаркета техната мама гладна...

Необходими продукти:


  1. Бутилка Джак Даниелс (за отксок.. защото като знаете след това какво чистене пада.. не е истина – виж точка 4.)
  2. Чиста маса (нещо, което рядко се случва на един ерген)
  3. Много свободно място за цапане.
  4. Договор с добра чистачка (ако искате да спестите част от Джак Даниелс-а)
  5. 5-6 яйца (аз имам само 5.. и още две.. ама за тях ще стане по-късно дума)
  6. Малко захар, какао, някви бисквити (както казах за предпочитане са Павесини – ама кат нЕма.. И в склада нЕма.. И старшината не дава... И от Съюза не карат.. Извиняват се с Украйна.. На тях все Украйна им е крива..)... Ако имате ½ кило маскарпоне – от най-евтиното.. Нали мразим да плащаме за реклами от ТВ-то.. И без това нямам ТВ.. Никога не съм имал и няма да имам... Па камо ли да им плащам рекламите.. Малко кафе.. Кафе или... КАФЕ ИЛИ!!! Или нещо друго (на кафе илли в родината му викат или.. и аз се чудя или кво... и разправям “без или! Само КАФЕ!”.. уф.. пак се отклоних..) Аз ще сложа и меТ. Щото мечУ пуХ Убича меТ. И... Кутия цигари.. Ако не пушите – няма се оправите като хората.. Щото си иска цигарена пауза.. Поне 2-3 пъти..
  7. Много етусиазъм.. И не вярвайте на блогове. Още по-малко на моя!

Така.... Започваме..

Намерете си поне 2-3 съда за изцапване.. И препоръчвам миксер.. Ако няма, си спомнете за родната казарма и лека по лека с ръчичката.. Нали се сещате???


Стъпка 1.

Пуснете си новия албум на Крейдъл Ъф Филт. Ако имате миксер – просто го пуснете на макс... (Албумът, не мискера...)




Стъпка 2.

Направете кафе или.... т.е. без или. Само кафе! Сипете си едно малко Джакче, докато стане кафето... Наздраве!



Стъпка 2 ½

Не е задължителна.. Пушете една цигара... Ако не пушите пак нищо няма да стане.. Но така поне няма да ви е яд..

Стъпка 3.

Ако си имате миксер (и работи.. и е чист.. преди всичо) отделете жълтъците от белтъците. Смесете ги с около 60-тина грама захар (или там колкото дойде. Аз лично пълня една трета водна чаша с захар и ръчкам) и започвайте да ги разбивате ЯКОООООО.. Усилете музиката – за да чувате по-добре. И гледайте да направите почти бяла смес. Абе то бяло от жълтъци няма да стане.. Но колкото толкоз.. а да.. НЕ ИЗХЪЛРЯЙТЕ белтъците... Освен, ако не сте го направили вече.. Защото ще ви трябват още 5-6 яйца. Ако нямате.. С онези двете, за които стана дума по-горе.. може и да изкарате някакво количество белтък... Успех все пак.



Стъпка 4

Ако сте оцелели след бортаба с миксера или евентуалното ръкоделие с вилицата... Може да продължите. Ако ли не.. Сипете си чаша Джак.. Изпийте я и научете най-важния урок на света... а той е “НИКОГА НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА БЛОГОВЕ!” Ако обаче сте толкова тъпи и упорити... Сложете маскарпоне в друг съд и започвайте да го разбивате. Докато правите това – предлагам да пушите цигарка или да глътнете малко Джакче.. За да не ме псувате толкова много. След като се разбие добре въпросното маскарпоне – добавете готовата смес от жълтъците и я разбъркайте докато стане светла и гъста маса...


Стъпка 5

Продължавате ли? Аз за малко да се откажа.. Сложих белтъка и около 60-70 грама захар и реших да ги разбия на сняг. За жалост миксера ми прегря и го сложих във фризера за малко, да охлади страстите. Все пак успях да докарам някакъв белтък на сняг. Ако ви се случи и на вас подобна ситуация.. Не пропускайте да нарпавите като мен – сложете си чаша Джак и споменете няколко майки, лели и други роднини.


Стъпка 6

Я.. Този миксер хептен отказа. Явно във фризера не му се е отразило много добре... Нищо аз не се отказвам... А вие?! Смесвам белтъка на сняг с другата пихтия и разбивам на 500 об. за минута (ако можете по-бързо и ви работи все още миксера може и да пробвате, но според моята рецепта е така... т.е. не гарантирам за успех) И сега... Идва най-трудната част. Всъщност най-трудната е после.. Но и тази не е лесна....

Абе.. Я по едно малко...


Стъпка 7

Уф.. Аман от това тирмами джу (джу е обратното на су – т.е. долу.. направо ми умря целия ентосиазъм...) Сега редим фатките.. Т.е. бисквитите.. и ред кайма, ред лайна.. (уф.. това беше рецепта за принцеси.. нищо де.. продължавам с тирамису-то) Редим.. Първо малко джак в основата..

То грехота се използва чичко Джак точно за сладкиши.. Ама мен си ме кефи. Редим бискивти..

Топим в кафе или.. (уф... без или.. само в кафе.. евентуално в малко Джак) – цепим, лепим и вулканизираме.. И така.. До средата...


Нищо, че сме на всеки километър.. По някое време.. Слагаме малко меТ. Заради Мечо Кух.. Който казва “колкото повече, толкова повече” и аз напълно го подкрепям..


Пием 2-3 гълтока Джак, пушим цигарка и продължаваме да редим..



Накрая.. Днес Трифон Зарезан.. Ама много трудно щеше да дойде да правя знака на Винпром-а.. Че направих сърце.. Шаблонче, няма си играя да го рисКувам я.. И жуля яко какао.. Докато не си проличи кво искам да кажа. След това.. от страни още малко какао..


Да не стане много контрастно..


Още едно малко джакче.. И марш в хладилника.

Благодаря ви. Довиждане!



П.С.

Авторът не носи никаква морална, материална и всякаква друга отговорност при странични ефекти по време на изълняване на въпросния “туториъл”. Всъщност... Ако някой си мисли, че това е тирамису – е познал. Тази рецепта я получих от една пичка от Флоренция, пряка потомка на рода Медичи, която беше много доволна от факта, че се познаваме и за да не я забравя ми подари тайната формула на успеха на този стар флорентински род. Не знам дали я запомних. Всъщност импровизирам – но освен рядко щастие (рядко ще ви се случи да изпитате такова щастие искам да кажа) други странични ефекти при пряка консумация не са забелязани. И... Ако някой наистина се излъже да изпълни тази рецепта.. Нека си каже мнението. И се извинявам за лошото качество на снимките.. Ама не ползвам фотоапарат. Имам си само мобилен телефон.. За целта J

26 коментара:

Анонимен каза...

Браво, Митко, браво Динев!

Ашколсун, още машалла :-)!

P.S. Гледам си с тениска на Епизод (коит ги арексвам и аз доста), да не провидиш сега някакви не-допустими не-национални нотки в поздрава ми към тебст!

Анонимен каза...

Браво Динев, към края геройте са уморени и други филми ...

Анонимен каза...

:D::D:D
много яко! с рецептата не рискувам, `щото кърмя и нито пуша, нито пия ... дали ще се спрява така ...

Анонимен каза...

Благодаря за интересната информация

Анонимен каза...

това, което търсех, благодаря

Анонимен каза...

Узнал много. Спасибо

Анонимен каза...

Потресаваща рецепта!!!! Ще я пробвам, но ще се спра на бишкоти за тирамису все пак и без Джак. Що е вземаш да напишеш готварска книга - мн ме радва хумора ти.
10х и наздраве!!!

Анонимен каза...

Hello. And Bye.

Анонимен каза...

научих много

Анонимен каза...

ABE 4OVAEK OT TAZI REZEPTA NI6O NE RAZBRAH SAMO MNOGO SE SMAJ................

Mарияна каза...

Страхотно представяне, толкова забавна рецепа не бях чела.:)

ранни записвания 2012 в Бодрум каза...

страхотна рецепта, а и много показателно поднесена, мерси за което, поздрави и до скоро

Екскурзии Лондон каза...

Мерси за рецептата и допълнителните стъпки като кафенцето, е цигарата ще я пропусна:)

доставка на млечни продукти каза...

Рецептата ти е наистина уникална и лично аз смятам да я пробвам стъпка по стъпка :)

почивка бали каза...

Е Нема Такава рецепта!!! Направо ме разцепи от смях. Да ти кажа само докато четях за Джакито Даниел и ме хвана, много често го споменаваш човека... все с добро е важното. Снимките нещо се губят, не знам от моя комп ли е или от твоите снимки, но добре че имам въображение. Ако нямам има Джаки :)Е ше чакам the next рецепта с огромно нетърпение и дано към нея да върви я Загорка я някоя друга, че на Джаки spirit-а му свърши...

доставка на алкохол каза...

Хехахаха, да ти кажа повече ми допадна начина на приготвяне отколкото самата рецепта :) Май няма значение какво приготвяш важното е да е по горе описаната технология!

туроператори каза...

Много вкусно предложение за Тирамису, много го обичам, за щастие го предлагат в доста заведения.Хареса ми рецептата както и фотографиите към статията.Добре започваш....с бутилка Джак Даниелс хахахха, все пак трябва да се заредим с енергия за готвене правилно.И определено ни трябва доста свободно място за вихрене в кухнята.Поздравления за предложението, дано по често качваш такива вкусотии. Ще се опитам да го направя Тирамисуто и дано се получи.

дамска чанта каза...

хахах е такова предложение за направа на Тирамису не бях получавала.Много благодаря, развесели ме и след такова подробно и забавно описание на нещата, които трябва да направим , за да ни се получи няма как и аз да не опитам.Предлагаш ни и страхотна музика, която да слушаме докато се забавляваме и борим с миксера хаха както и хубаво питие.Знаеш какво правиш няма пор.Снимките са страхотни много благодаря и за тях.Така трябва да се готви с настроение и желание, за да се получат нещата.

нова година Лондон каза...

Много благодаря за вкусното предложени и така добре описаните стъпки.

дайвинг египет каза...

Съставките не са нищо особено, но начина на приготвяне е уникален. Поздравявам те :)))

хартия за принтер каза...

Перфектният десерт за едни гости.Благодаря за рецептата още днес ще я пробвам и ще пиша как се е получила.

круизи каза...

Пишеш много увлекателно. Иска се голямо умение хем да напишеш рецепта, хем да я поднесеш с доза хумор, поздравления, много ми хареса това.." И в склада нЕма.. И старшината не дава... И от Съюза не карат.. Извиняват се с Украйна.. На тях все Украйна им е крива..)... Ако имате ½ кило маскарпоне – от най-евтиното.. Нали мразим да плащаме за реклами от ТВ-то.. И без това нямам ТВ.. Никога не съм имал и няма да имам... Па камо ли да им плащам рекламите.. Малко кафе.. Кафе или... КАФЕ ИЛИ!!! " хахахах много е весело, продължавай да споделяш с нас. Тирамисуто преди няколко дни го направих и стана страхотно вкусно!

супермаркет доставка каза...

ето това със сигурност ще го запомня, много добре си го написала и с чувство за хумор, ето така се готви...."Стъпка 4-Ако сте оцелели след бортаба с миксера или евентуалното ръкоделие с вилицата... Може да продължите. Ако ли не.. Сипете си чаша Джак.. Изпийте я и научете най-важния урок на света... а той е “НИКОГА НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА БЛОГОВЕ!” "рецептата е страхотна и само като я чета сега и си я представям каква е на вкус и ми се дояжда, ако не успея да я сготвя, ще се ходи днес на сладкарница.Продължавай със същото чувство за хумор да готвиш и да споделяш с нас.

дайвинг каза...

Приятен бог сте си направили, често влизам тук и винаги има по нещо ново и интересно написано, не знаех, че тирамису означава - вдигни ми Го- или вдигни ме горе – т.е. да ти стане.. Така или иначе никой не казва точно какво да се вдигне горе.. ама по подразбиране ще вдигаме всичко което ни харесва.." както и вие добре сте написали,дори ми стана е смешно,продължавайте д споделяте с нас подобни любопитни факти.

дайвинг египет каза...

супер рецепта, която мисля в идните почивни дни да направя и дано да изненадам семейството ми приятно. Харесват ми стъпките как си ги написал ..." чиста маса (нещо, което рядко се случва на един ерген)
Много свободно място за цапане.
Договор с добра чистачка (ако искате да спестите част от Джак Даниелс-а) 5-6 яйца (аз имам само 5.. и още две.. ама за тях ще стане по-късно дума)...." общо взето мъж ако живее само доста рядко може да бъде чисто и добре подредено в тях, прост защото те не обръщат особено голямо внимание на тези неща,но пък признавам че сте дост подобри готвачи от нас жените, понеже го правите с голямо удоволствие.

Supermag каза...

Е това вече е супер рецептa :D само пушенето пропускам, но може да го заменя с още една чашка джак хихихи