събота, януари 31, 2009

уф.. жив съм

Гледам таквозинката ми вече не е застрашено от "човекът с косачката" от ГуГлусГлан.. Аз невинно малко негърче с още по-невинен кожен боздуган бях заплашен, че ще изгоря на клада за назинадие пред другите малоумници като мен - за да не пишат простотии из нетЯ..
И.. Ура.. И.. Язък.. тъкмо си бях направил архив и щях си таковам таквозинката - ама любимите на цял един свят ГуГуГурулички - решиха, че ще е по-добре да не ме закачат.. Не, че особено ми пука от тях, но явно се усетиха, че ще вдигна пара до небето.. Майната им.. Дори и да се мислят, че са велики, не трябва да забравят, че собствените им лайна не миришат по-приятно от тези на който и да е друг... Или с две думи... НАЗДРАВЕЕЕЕЕЕЕЕ... пак сме тук..

1 коментар:

Анонимен каза...

много интересно, благодаря