четвъртък, януари 31, 2008

UniBG

Гледам разни приятели... пък и разни келеши са писали за "великата" простотия наречена УниБГ... Та както Делиан каза - той е един от създаетилте на мрежата, а аз съм един от първите му последователи и достойни (надявам се) заместници.
Та ще ги стигнем и задминем дори - без да се замислим, дори и сме го направили без да го помислим.. Но едва ли е това, което по принципн дефакто стана ясно на останалите. Чудя се дали мога да продължавам в същия дух да редя някакви думички, без да казвам нищо, пък и да кажа, кой ли ще го прочете, а и дори да не го прочете нищо не е загубил.. Или спечелил... Понякога идеята е твърде безсмислена за да се нарече идея или по-скоро идЕотщина - което от своя стана е по-голямата кака на идеята по време на идеологическата пропаганда и времената за които не помним, пък и да помним не ровим... Ала бала.. Днес ми се пише... Но ще пиша по-бавно и без това (по)читателите ми не могат да четат бързо - ако изобщо могат. Всъщност и аз не мога да чета - аз съм писател, не читател.. Четенето е за онези де още не са се научили да пишат, но тук май всички пишем - другарят Хилендарски би ни завидил за уменията, даденостите и преди всичко взетостите, които ние сами сме си причинили...

1 коментар:

Анонимен каза...

Мастор, мастор!! ей така ги къдриш едни криви, прави, направо си за писач на речи роден :)