петък, юни 20, 2008

Ходих на кино..

Вчера по електрическата поща получих ми пратиха безплатни билети за филм и малко виагра.. виаграта я продадох по най-бей... ама съм хванал микроби на компютъра.
и си отварям аз неутронната поща и гледам витамини... и самолетни билети. викам си "ще си подфърчам - не мога да остана безпристрастен към това чудо на техниката" (компютрите де) и си разпечатвам на печатарката наградата от държавната лотария на шири ланка - и извднъж спря висчко.. обаждам се на поддръжката - хората викат "изгорял ви е гръмоотвода"... те сега малките компютърчета де са като куфарчета (даже и по-малки) имат вграден гръмоотвод и се закачат без жици и друга бодлива тел в съоржъението, от което се черпи интернет. и.. отивам си аз на кино - и гледам филм... ей... какъв филм. никой не заспа този път. със сигурност ще получи скоро нобелова награда - сигурен съм. идвам си тука аз, да проверя дали са изчистили бактеррите от ПеЦеТо (така ми казаха техниците на компютри, че се казвало по модерен начин) и констатирам абсолютна независимост от всякакъв вид заразни и венерически болести. гледам са си забравили педалчето (с някво животинско име го наричаха... гризач вредител - но не помня точно как).. и си викам.. КЕЕЕФ.. моето след 6-тото настъпване се счупи, ама това по-масивно изглежда - може и да издържи поне седмица. нещо се опитаха да ми искат много пари - за смяна на безкабелен гръмоотвод и други интервенции, ама аз им показах среден пръст и викам "абе ей.. келеши с келеши, аз кога съм цъкал на осмака вие още с памперс сте се разхождали".. Нещастници, били ИТ специалисти.. А в Италия не са ходили, па камо ли да се стреляли по папата. Тя сега нова папа.. Старата я убихме инфаркт получи човечеца.. то толкоз те гърмят па никой да не те убие.. не си е работа. те държаха да им платя и аз им обещах, че ще им пусна факс. (и без това не ми трябва - изненадах ги на излизане... много очудено погледнаха на горе и споменаха някакви мои далечни роднини) накрая по живо по здраво си влязах да си навигирам из дебрите на интернетя и съм радостно щастлив, въпреки, че водородната поща не са я оправили - щото още ми идва виагра (ама по-добре да има, когато не ти трябва, отколкото да ти трябва и да няма)
наздраве!

1 коментар:

Бора Бора каза...

в днешно време само 3Д киното представлява интерес за повечето хора