понеделник, юли 10, 2006

Я..

Абе тоя Делиан Делчев.. Ми вика.. "Бизти.. Гледай, направих си блог.."...
и аз си казах... па деа... с кво Делианчо е повече от мен, че той да има тази екстра.... Па аз я немам.. Акъла ли ми пречи.. Образованието ли? Баси чИкията.. Всъщност аз съм тъпо парче и не знам какво точно се прави на той тука едно такова... ама ще го разучим.. и като го разберем.. ще стане "пази Боже сУепо да прогУеда.." и тогава дупе да им е яко.. И Делианчо един такъв.. Абе.. кво са.. нема само той да ходи от трън на глог.. от глог на блог.. и разни ей на такива ти ми ти - тири -рам искам рам простойищини.. Положението ще стане като с падащите бабички де пра дядо ми - Данчо (от Харманли) ги е описвал по време на болшевишка Русия - токущо преименувана на СССР (все се се /по/ре - или каткто се четеше това през дълбините на тоталитарния комунизЪм едва ли не)

такива ми ти работи.. седим и пишем тук.. пост-отрии (или ПрОСТ-отии) па колко бачкане ме очЕква.. за цял Китай, Индия и половин Абания + провинцията и Люксембургер (Това е нещо като Хамбургер, ама хлебчетата са със шибидах - а понякога - когато им панде капака стават "кабрио")

P.S.
А сега да видим какво се случва когато натисна тук един бутон "Pubblica post" защото "Salva come bozza" - ме притенсява.. Не искам да записвам като "Боза" - защото отказахме алкохола още в четвърти клас втория семестър на септеврийските поправки..

Равнис... Миррррно.. Натисккккккккккккккккккккк(амммм аммм амммммммм....)

2 коментара:

Анонимен каза...

Bati Arni, ako niamash kakvo interesno da publikuvash, po-dobre ne go pravi :)

Sigurno ima i drugi, koito mogat da napishat mnogo interesni raboti, ama tochno tezi hora imat mnogo malko svobodno vreme.

Анонимен каза...

Да уж. По поводу коментариев - навеяла на меня где-то услышанная фраза:
Это в НАШИХ трамваях воспитываются будущие чемпионы по рестлингу.