вторник, юли 11, 2006

Аз токущо стоплих

Снощи Делиан ми казва "как се чувсташ като шампион"
Викам.. "Къв шампион бре? по ядене на татарски кюфтета ли?"
- "По футбол.." отговаря ми той...

Аз футбол гледах веднъж през 94-та... Не ми хареса само това, че имаше телевизор и му бяха усилили звука, вместо да пуснат Slayer или Manowar и да изключат този "сеир сандък", но като цяло гледането на футбол ми хареса... Доста хора се зазяпваха в този теУевизор и можеше да им пушиш от цигарите без да те обявят за "муфтаджия" - напротив черпиха и те подканваха да си вземеш още..
После крещяха - забавляваха се.. И черпиха бири.. Това е най-добрият момент от футбула. Някой спомена, че сме били германците.. Аз бити германци не видях.. Но много се ядосах, как могат да бият мирните швабски туристи, дошли да видят дивната пририода на Кремиковци - вилнееща из нашите родни земи... Все пак и аз бих набил някой германец - защото ме е яд на тях, че са открили първи всички хубави думички, които започват с буквата "Ш".. Я да видим някой може ли да се сети хубава бъгларска друма, която да започва със "Ш" - естесвено, че не... Германците са ни изпреварили и не са оставили нищо повече за откриване.. Измислили са "Шнапс", "Швепс"... "Швайн", "Шейзе" и всякакви други подобни думи с които или може да се напиеш или да кажеш в очите на някой келеш - какво ти е личото мнение за този, който онзи забелязва (почти) всяка сутрин в огледалото, докато си мие зъбите. Май се отклоних леко от темата за футбула, но от друга страна.. Снощи разбрах, че Италия била шампион по футбол... Малко ми беше трудно да повярвам, имайки предвид, че законния им престолонаследник е виден сутеньор, който държи най-яките курви е цяла Европа.. Пък не изпрати по една от неговите световни шампионки да облажат бедите български емигранти... Заради това аз Италия не я признавам за ниакъв шампион по нищо особено. Евентуално по огромни багажници на женската част от населението и по километрични едипови комплески за мъжката..
Сега си дадох сметка, че Италия е била Франция по футбол... Как звучи "Фут-Бол" - а на италиански се казва "Калчо" (в буквален превод Ритник - т.е. ритат без значение дали има "Бол" или няма)
Чудя се кой какво е ритал и къде го е ритал... Може и топа да ритнат, но важното е да се рита.

Та.. честити шампиони по Футбол.. Макарче не видях онзи същия "Футбол", на който бях свидетел през 1994... Пък и тук нямаше много бити германци, макарче доста говориха, че са били и те германци.. Струва ми се, че по време на всяко едно световно първенство от Райхстага изпращат из целия свят германски безделници (тези, които отиват в 8.01 на работа или не си купуват германски атомобили) - където докато трае това първенство по футбол - да бъдат "бити"... По този начин разхайтените германци ще се научат вече да слушат какво им говори фюрера - как да не закъсняват за работа и как да поддържат държавната си икономика - без да пазаруват японски, френски или азърбайджански ереси (разбирай автомобили)

От трета стана... Футбол (т.е. Футболист) май беше нарицателно за полуитиот... Защото си спомням, че всички двойкаджии в началите училища станаха "Футболисти" - а идеята ми беше - дали трябва да си двойкаджия за да станеш футболист или трябва да си футболист, а на кого му пука, че си двойкаджия?

1 коментар:

Анонимен каза...

Пхххх, отде ги вадиш тия бре хахахахахаха :)