петък, февруари 01, 2008

Разгеле

Изчака ми се чакането да го.. Тази сапукнка я забравихме почти за кво идеше реч... Ама се сещам, че беше готина. Всъщност това е първият сериал - след класиката на Линч, наречена Туийн Пийкс - която ме задържа за повече от половин еипизод. Все още не съм гледал пилотната серия на четвърти сезон на тази култова опера - но определено ще си отделя малко от ценното време и ще се накефя на макс - ще получа троен оргазъм (напикаване, насиране и повръщане) и ще се размажа да зяпам какво ли са измислили този път другарите сценаристи на тази "приказка без край..." Всъщност аз съм луд противник на ТЕЛЕ-ВИЗИЯ-ТА... Щото не е нито "Теле"... А за "Визия" и дума не може да става.. ТА... Май остана само ТА... Нещо като Та ТА та ТА тА та ТА таааааааа тааааааааааа... Любима песен на МиУенчето от началото на 90-те.. Където се пее как се опитала да свети като крушка - и както е казал ИНЖЕНЕРА - "Крушката не пада по-далеч от фасунгата" (всъщност не съм сигурен как е правилно да се пише "фасунга" или "фасонка" - ама на кого му дреме за тези безпардонни подробности).

Няма коментари: