вторник, февруари 05, 2008

Върнете си ми таквозинката!

Тая сутрин се събуждам зареден с душевни (и всекви други) отпадъци и решавам да разпусна... Засилвам се със страшна сила към личния ми блог... И като разбрах какво е станало ми идваше да посегна към личния си ГЛОГ и да боядисам тавана в странен цвят... НЯМА ГООООО.... Къде си бе???? Пис пис пис... Ела тука, батко ше ти даде бонбонка... Мац пис пис пис.... Блооооооогчо.... Нема браче... Изпиках се... Там кво друго правих (не е важно) и отидох да побачкам.. Но цял ден си мисля... Къде ми е недоносчето в което сипя простотия в промишлени количества.... Прибирам се у нас... Пак пиша ввв.блогче.коре.ком... слеш ала бала и т.н. и пак ЧЛЕН.... Леле.... Неам думи, човече... Осиротях - едва ли не... Но запазвам самообладание... Решавам да видя Големият Брат - наречен Делиан Делчев дали му работи таквозинката. Гледам при него работи... Я... Дельо пак се уреди - мискин с мискин... А на мен "дневнка на Лора Палмър" - ми изневерява с незнайно кой... МЪКА мъка мъкааааааа.... Добре, че се зачетох в ейййййй ОНАЗИ СТАТИЯ ... Започвам да се изпотявам.. Какво ли не ми минава през главата... Казвам си "Добре де.. защо точно на мен се случва това?.. с какво съм съгрешил ча па толкоз? мамамамаммамамаммта..." (и други роднини споменах)
Как може точно МОЯТ IP Address да решат да приватизират - на моят личне блог.. Ей.. Не се накрадаха тези хора... Добре, че имам един съученик - той голяма клечка стана - работи в КАТ... Обаждам му се на служебния... Чувам глас
- Старшина Балев слушам...
- Ще слушаш я.. За кво те е пратила майка ти бе, толостолоб....
- О бисти.. Ти ли си бе?
- Не бе, арменския поп отсреща... Слушай тука.. Ти нали си милиционер... Я виж там връзки едно друго.. Че ми спряха блога заради липса на IP Address-и
- Този блог от коя година е?
- Ами.. Май от 2006....
- Цвят, регистационен номер и модел....
- Чакай бе.. Къв цвят къв модел бе Балееееев?
- Ами... Нали са ти спрели Блога... Ти плащал ли си ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ... Щото най-често за това ги спираме... Всъщност това някоя нова италианска марка спортни автомобили ли е?
- Балев.. Това е интернет страница, където се пише....
- ПРОТИВ ПРАВИТЕЛСТВОТО ЛИ??
- Да, да.. И против Борис Бойков и други модерни резбари - като Славчо КуКу-то от Плеен и Васко (пеераса) наречен Асикс..
- Аха.. Е.. Не мога ти помогна.. Онея братче много силни.. Па и много пари направиха - сори бийсти...
- Е добре... Щом нямаш възможност.. И желание... Аз мислих да почерпя на някой чужда сватба....
- Ми... Тука, батко, са ни гепили за КУРупция на блондинки-вдовици с мерцедеси.. Не знам как става ама никнак като манатарки след дъжд.....
Тряскам телефона бесен... И си мисля за старата българска поговорка - защо на вълка му бил дебел.......
Решавам да проверя все пак какво става - онези маскари тонове IP Address-и гпиха, а на мен ми спряха блогчето - щото заемало цял адрес.. За да го гушне някой от онея - де не се наядоха... Ей... Пият сиромашка кръв - срама нямат... Обаждам се в телеком италия и викам.... "Пронтооооо И Пи Индирицо... маа фака... блого да го връщате що ми фачо за маркучо и ви чупйо тиквото с бастучо - ваща мама..." онази от среща "Коме? Скузи?" - аз си казвам - таа овча мисъл не разбира моят скромен наполитански диауект... ще опитаме по друг начин...
Звъня в дойчевеле - и казвам "Вундербар, аферим чорбаджи, кайне байте блоген, Ай Пй капутен - дойчланд юбер аллес - зик хайл..." и продължавам да се възхищавам на благозвучито на този език, който владея по-добре от предните двама (български и италиански)
От среща казват... "Хайл, Хайл, Хайл" и после свободен сигнал... Аз набирам отново и започвам "Шейзе, шнапс, швепс, шмайзер..... шблоген шпрекен шкапутен Шайпи - шейзе шкайне шбайне шарбайтън.." - аман от шваби ей... поне тоя път ме разбраха - и оная от среща вика "о... я... я... я... вундербар.. фантастиш..." (май обърках линията и пак съм нацелил секс телефон...)
Викам.. Абе ще се обадим на UK телеком - там ще си спийквам яко инглиш браче..
Звъня....
- Хеллоууу... ай ам оне лузър оф тхе блог... плийс ХЕЛП ме... (изкарах оксфордски акцент - да ме помислят за учил и да ми обърнат сериозно внимание)
- Ти бъгарин ли си бе? - ми отговаря поддръжката от среща..
- Ми... да.. Ти да не си пил виагра за познаване бе младеж?
- А.. Кажи кво има, че тука съм малко зает....
- Ами тука.. едно такова.. дайте си ми едно Ай Пи адресче.. че ми спряха блога и ще си купя мечка...
- Готово бе земляк - каза гласа от среща...
Даде ми.. Още си го държа в джоба.. Сядам доволен пред монитора... Гледам вече и блог си имам... Пък и едно ИП в джоба..

И на тоя пич от телекома (ех.. колко съм прост да не го питам как се казва поне) му благодаря най-официално, че ми пусна.... блога.. и ми даде даже допълнителен ай-пи, че в тази криза за адреси братче.. Не знам как ще се оправяме.. Добре, че аз съм гоУема раУта.. И съм свикнал да се оправям сам.. Добре, че онова момченце знаеше български - иначе как щеше да се сети как да ми помогне.. с моят оксфордски акцент един път и двете ми очи бяха с естествени слънчеви очила - марка "бай юмрук" от ливърпул (ама тея ливърпулци кат чуят ЦСКА - /въпреки, че не съм чорбар/ особено с оксфордски акцент - направо стават много лоши.. ей.. не приемат, че просто са по-слабия отбор...)

Лягам си доволен, че си уредих пак таквозинката... ъъъ.. блогчето... за сега съм го избавил от кризата за IP Address-и ама.. Се надявам по-на татък да не се случват отново такива издънки, че ще стана метаУист и ще им пусна Аусгебомт на Содом от 89-та :)

1 коментар:

Анонимен каза...

Браво - това ме събуди :)

... аре да хо'а да бачкам, 'щот да не 'земат да сфършЪт клиентитИ