петък, февруари 22, 2008

Здравето.. (кой му обръща внимание?)

Баси тъпата история... Съм се надул - мязам на хамстер... Нещо лимфните ми възли под сливиците са се възпалили зверски... Кой знае кво се е случило - обикалям по доФтори като муха без глава - всъщност последното мнение от лекяря, който ме прегледа днес беше, че ще ми режат главата да ги махнат онея бибитки де са се надули и после пак ще ми я зашият.. Да видим дали ще ми резнат фикоса - екографа дава черно петно - голямо около 3,5 см - от цяла седмица се тъпча с антибиотици - съм станал ултра анти био тичен - чак тикове хванах - приличам на стара лейка - претъпкан с простотия кат лайно с витамини. Чудя се дали не съм станал развъдник за раци - барим да изкараме някой лев - че знаете ли им цените.. Иначе тоя (последният) де ме гледа - хурург човека.. Дай му да реже - те това работят - има или няма смисъл той иска да отвори капака да виде кво е онова черно петно де екографа не му го показва. Предполагам е нещо, което се лекува де.. Щото иначе трябва да ходя на кални бани - да свиквам с пръстта - пък и определено съм противник на идеята да храня червеи - и без това не съм вкусен (или поне така ми се струва)... Не, че ми пука де.. Ама не е особено добра идея да храним червеи с ролца от раци. Че диагнозата малко ме притесни - но кво ти е писано браче.. Ако ти е писано да се удавиш няма се обесиш и обратно - въпреки, че то не се знае дали е точно така или точно обратна на онова, което смяташ за вярно - вземайки под внимание и най-невинните откъсачни идеи, които някога са минавали през каквото и да е било. Въщност съм в чудесно здраве - и ако врата ми не беше толкоз подут бих казал, че съм в перфектно здраве и мога да убия бик с една ръка (държаща пистолет) - всъщност пак мога - ама нали съм състрадателен и си мисля, че кравите полудяват заради такива като мен де искат да трепят бедните бикове с една ръка... Смаятайте горките крави колко са нещастни, че чак полудяват само от мисълта, че даден кретен е решил да се доказва, че е в перфектно състояние - убивайки каквито и да е бикове - само и само да си избие черните мисли от празната шамандура - в която цавството на вакуума придобива особено надмощие над здравия разум, който определено не е нито здрав, нито разум.
Бладодаря ви за търпението, ако се оправя ще пиша - ако пукна - ще си публикувам некролога на първа страница - с някоя по-приемлива снимчица - че е много тъпо - винаги слагат по некролозите най-скапаната снимка, за която притежателя (т.е. бившия притежател) на въпросния некролог може да се сети - което ме навява на мисълта, че е добре да си го подготвя от рано - да не ми сложат снимка от сватбата.. Например или от някое друго неприятно събитие... Предпочитам снимка от концерта на Suicidal Tendencies през 1998 - когато се оказа че не мога да броя добре.. Защото след 24-тата бира успях ама по-на татък не ми се отдаде.. Надявах се колегата бат Пешо (по прякор Щирлиц) да ги е преброил той уж по-умен беше - ама се оказа, че и той е влязал в аналогов режим - и е имал съащия проблем с цифрите - също като мен.

Няма коментари: