сряда, февруари 06, 2008

Чичо доФрор каза...

Днех бях на доФтор Ох... Боли....
Оня вика... Хей, младежо, я се стегни малко, никой не те приема на сериозно... - "защо па трява някой да ме приеме на сериозно" мисля си аз... И отговарм
- Слушам тавашир фелб... опа фелшер...
Онзи ми изписва хапчета за подтискане на простотията и вика... "По 3 пъти на ден - ако не помагат по 6 пъти... Ако и по 6 пъти не помагат... И Господ не може ти помогне..."

Ми добре.. Съгласявам се и се чудя защо не мога да бъда сериозен... Какво значи да бъдеш сериозен? Да лицемерничиш и да се правиш на това, което не си? Може би.. Или да се преструваш на дебело парче - покрай което трудно се минава... Да си вирнал нос - все едно броиш звездите и си мислиш, че си най-най... Нещо не е за мен тази работа. Пих си лекарствата... Стана ми... Всъщност чудя се какви точно са тези лекарства.. Едни сини продълговати хапчета.
Мисля си... Този ми е дал виагра май... Ама аз от виагра нужда нямам - ей сега ще я пусна по ебе-й да изкарам некой лев...
От друга страна се чудя... Дали ако съм толкова сериозен - аз лично ще се приема на сериозно, защото дефакто аз за себе си съм си толкова реален, че няма на къде.. А който не ме приема на сериозно... Знаете ли колко му пука... По-добре да си себе си, отколко да замерваш "фейса" си с транспортир...
наздраве :)

Няма коментари: