понеделник, февруари 04, 2008

Пишман станах

Покрай този блог станаш пишман... Само глупости ми се разждат във вакуума който цари в онзи плондер върху раменете ми. То бива бива, ма чак пък толкоз простотия да ме е налегнала - чак не приличам на себе си. Така или иначе съм тъп чрез взлом - но явно не ми стига личното ми мнение по въпроса, та съм решил да парадирам с това. Както и да е... Поне ми отива на на годините - все пак съм под 30 (или поне така твърдят всички, които ме познават... т.е. не казват на колко точно години съм - но всички са на едно мнение, че първите 7 ми липсват, което автоматично ме прави мъж под 30)... Когато бях малък исках да стана боклукчия - да се возя от зад на онзи готин камион и да търкалям варели и казани пълни с боклуци - генерирани от обществото, но в момента си мисля, че аз започвам да бълвам много повече боклуци - околкото един средностатистически цех за производство на банички с айран (без мейдън)... От друга страна това ме разтоварва толкова, че направо няма смисъл да ходя в кенефа по голяма нужда (всичките отпадъци ги оставям тук)

Няма коментари: